About:

Sunt o tipă înnebunită după cărţi şi - bineînţeles - ciocolată.
Ador lectura şi compusul, precum şi matematica, fizica şi chimia. Nu încercaţi să mă înţelegeţi, e o pierdere de timp.

miercuri, 2 iulie 2014

"Wattpadişti" cu grămada

Bună seara, colocatari ai acestei lumi, mă bucur să vă reîntâlnesc în acest nou articol!

După cum ştiţi deja, cu siguranţă, sunt o persoană înnebunită după lumea fictivă a cărţilor şi a serialelor, dar în special a cărţilor, şi devin destul de emotivă când vine vorba de fandomurile din care fac parte. Ei bine, nu am fost până acum sinceră cu voi în totalitate, căci v-am ascuns dragostea mea şi pentru un site numit Wattpad - Aşa că este momentul să mă introduc în faţa voastră şi cu numele meu de scenă, "hopelessmazur_".

Deşi am fost extrem de încântată la început de ideea site-ului şi de comunitatea strânsă pe care acesta o cuprinde, trebuie să recunosc că încă de la început m-am temut de momentul când va fi devenit celebru. Motive? Destule, din păcate...

Okay, am să vă rog să păstraţi puţin ideea în minte, pentru că vreau mai întâi să vă familiarizez pe voi, cei care nu aţi mai auzit de acest site, cu ce înseamnă şi ce este de fapt Wattpad.com:

După cum sugerează şi extensia, Wattpad este un site dedicat iubitorilor de lectură şi a artei scrisului. Este locul ideal în care tinerii - şi nu numai ei - se pot exprima prin personajele pe care le creează şi acţiunea ei poveştii. Este dedicat, totuşi, şi promovării tale ca scriitor şi împărţirii părerilor pentru a-ţi îmbunătăţi abilităţile de a crea intrigi interesante, de a scrie cursiv etc. prin comunicarea cu alţi membri. Ah, şi ca orice site care se merită, înscrierea este gratis.

De ajuns. Acum, să revenim la subiect.

Observ zilnic o suprapopulare a site-ului , unde apar - pe grupuleţe, adică cu grămada, că altfel nu se poate - tot felul de persoane care, socotindu-le abilităţile de a compune o frază în limba română, te face să le subestimezi numărul de clase trecute şi să îţi ridici cu grămada semne de întrebare.

Cu alte cuvinte, apar inculţii.

Problema reală nu este că ocupă spaţiu valoros pe acest site şi că, uneori, îl suprasolicită, făcându-l indisponibil pentru câteva minute, sau chiar ore. Nţ. Problema este că ei, aşa, în familie, încep să se ia de scriitorii valoroşi ai site-ului, în speranţa de a intra în discuţii şi de a-şi răspândi lipsa de carte, în timp ce alţii -  care scriu de la relativ bine în sus - toarnă benzină peste foc şi le fac cunoscut fiecare pas.

Ştiu că, într-o anumită măsură, şi eu le fac o mică promovare, însă sper că nu voi influenţa prea tare ce se întâmplă pe site-ul portocaliu prin păstrarea anonimatului acestor persoane. Dar iertaţi-mă, după atâtea virgule puse alandala şi reinventări ale vocabularului limbii române, mi s-a luat de promovarea inculţilor pe site.

Şi oricum ar fi, Wattpad-ul mereu va avea o comunitate de oameni iubitori ai scrisului, iar tot ce e important este să ne păstrăm neutralitatea şi să nu ne mai implicăm în toate scandalurile de acolo. Până la urmă, prostul nebăgat în seamă rămâne nebăgat în seamă şi pleacă. Aşa că, de fiecare dată când vedeţi şi voi un "scriitor" care alege forma verbului "să fii" cu un singur i, sau scrie "ochi albaştrii" sau "roşi", în loc de "roşii", daţi un mic report, apoi puneţi-vă o pungă în cap. Să nu v-o mai scoateţi până nu dispare povestea aia de acolo.

*big thumbs up**râde ca un malefic*


P.S. Există riscul de a muri sufocaţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu